donderdag 8 oktober 2009

hier in huis

Na het succes van het hoesje is mijn naaimachine weer stilgevallen.
Afgelopen dagen zijn er heel wat enveloppen en pakjes met patroonbladen die ik heb verkocht de deur uitgegaan, en daar gaat stiekum nog heel wat tijd in zitten.
Een kleine update op Kronova ruimt op was niet eens nodig de bladen werden zoals via de mail opgevraagd.
Ik ben super enthousiast over het resultaat! Een heerlijk opgeruimde kast en weer wat centjes voor de laptop waar ik voor spaar.


En voor de bloglezers die graag in andermans blogje snuffelen om inspiratie op te doen; ik heb de bloglijst weer wat aangevuld!!!

Hopelijk kan ik na een weekend vol feest maandag weer eens achter mijn pfaff plaatsnemen.
verheug me er nu al op! lekker ontspannen achter het machientje.
Alvast een heel prettig weekend allemaal.
groetjes Kronova

1 opmerking:

Klavertje Kleding zei

Heerlijk dat het nu zo opgeruimd is!! En anderen zijn weer blij met jouw bladen!
Fijn weekend!

Grt. Nel