maandag 12 oktober 2009

12 van 12 oktober

Ik ben aangestoken door alle 12 van 12 foto's die hier te bewonderen zijn.
Dit keer wilde ik het ook eens proberen.
Het viel eigenlijk best tegen om 12 interesante foto's te maken.
En ik voelde me nog niet zeker genoeg om mijn bijdrage in het de linklist te voegen,
het was meer een experimentje!


koffie kan ik de hele dag door drinken maar is s'morgens zelfs een must om te starten.


witte rozen, is er iets mooiers?

Mijn tweejarig nichtje test de herfstdeco uit.

Vandaag is een oppasdagje

Natuurlijk gaan we ook naar buiten.

En samen met pop zitten we achter de pc.

stoofpeertjes; volgens mijn buurvrouw ook goed in te vriezen.

we testen het uit.

Aan het eind van de middag nog wat patronen gefotograveerd voor mijn andere blog

Dochterlief helpen met rekenen.

de afstandbediening ligt klaar voor project catwalk.

En hopelijk sluiten we de dag gezamelijk af met een glaasje wijn bij kaarslicht.

Groetjes Kronova






1 opmerking:

Judith zei

Leuk zeg! Ik heb ze inderdaad wel eens vaker gezien op een blog. Die van jou zijn mooi hoor!

Groetjes Judith