vrijdag 9 oktober 2009

freebooks

nb deze foto komt van het farbenmixblog!
Freebooks en Uwyh gaan natuurlijk prima samen.
Farbenmix heeft weer een nieuw freebook: een babydekentje.
Je vind de farbenmix freebooks overigens hier
Vind trouwens het hele concept ebook erg goed.
Neemt geen ruimte in in de kast, Even printen, knippen en beginnen maar.
De beschrijvingen zijn in het algemeen ook erg duidelijk.
Het patroon van de blusentop was ook een ebook.
en het telefoonhoesje ook alleen kan ik dit ebook niet meer terug vinden op het net.
Verder heb ik ook nog de uilentas in de pc staan maar hier nog steeds niet aan begonnen. Was toen gewoon een beetje hebberig.
Het enige nadeel van de ebooks is natuurlijk dat ik ze niet door kan verkopen als ik ze niet meer nodig heb. :-)
Maar dit nadeel weegt niet op tegen de vele voordelen want een ebook is ook zo gekocht en verzonden.
En is er iemand van jullie die het dekentje gaat maken?
bij mij gaat het voorlopig nog even in de inspiratiehoek.
groetjes Kronova

edit: blogger heeft weer wat kuren.. de regels staan mijlen ver uit elkaar of als 1 blok tekst, en wat ik er ook aan doe het verandert niet :-(
Bovendien stond de titel in Hoofdletters, net of ik hier een beetje stond te gillen (bloos bloos)

2 opmerkingen:

Julaba zei

Ik heb 'm ook gedownload maar heb nog geen plannen om 'm te maken.

Nicole Claudia zei

Ik vind die E-books ook heel erg leuk! en handig, want ik heb áltijd ruimtegebrek!

(Mijn tekst is ook geregeld anders ingedeeld dan uiteindelijk op het blog te zien is, maar waardoor dat komt??? géén idee!)

Groetjes, Collie