dinsdag 27 maart 2007

waar ik deze week mijn dagen mee vul,





deze week moeten er weer opdrachten ingeleverd worden voor mijn opleiding dus daar leg ik nu de laatste hand aan. Gisteren de tekenopdracht afgemaakt. En voor vandaag staat er nog wat smockwerk op het programma.


Met het herenjack gaat het niet zo van een leien dakje, Heb een gaatje in de voering geknipt!!! oeps. En ook nog een zakreep verkeerd om opgezet. Het hele zooitje maar even aan de kant geschoven. Als er eenmaal fouten worden gemaakt gaat het meestal van kwaad tot erger.


Morgen is onze jongste jarig en die wenste zich dit weekend geen gekocht kadootje van pappa en mamma. Nee wij moeten iets voor haar maken!


En het kinderfeestje dat zaterdag gepland staat moet ook nog worden voorbereid. Gelukkig wil ze net als haar oudere zus een vlinderfeestje! jullie lezen het al ik ben deze week een druk bijtje. zoem zoem zoem
gr kronova

Geen opmerkingen: