dinsdag 20 maart 2007

stoftherapie




Probeer ale een paar dagen hier in te loggen en steeds wilde het maar niet lukken.

Al een poosje heb ik het niet echt naar mijn zin. Dat komt voornamelijk omdat ik geen tijd meer heb om die dingen te maken die ik het allerleukste vind.
Ben een beetje uitgekeken op de verplichte opdrachten van de opleiding (en de verstelkusjes) en heb ontzettend veel zin om kinderkleding te naaien.
en hoewel mijn stoffenkast haast instort onder het gewicht van vele lappen stof heb ik toch weer nieuwe stofjes gekregen. Enkel en alleen om me op te beuren, Stoftherapie dus.
Maar zeg nou zelf zijn ze niet schattig? deze lapjes van de Room Seven outlet in Alkmaar?
gr Kronova

en JA ik koester en streel nu ook lapjes enkel en alleen omdat ik er niet meer aan toe kom ze te vernaaien.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke dingen allemaal, jaloers... Ik ben net begonnen met te leren kleding naaien.
Maar mij vraag is outletstoffen van Room seven? die ken ik nog niet, waar zit die in Alkmaar? ZO wordt het echt de moeite waard een dagje Alkmaar te plannen.

Anoniem zei

Room Seven zit tegenover de oilily outlet, aan de andere kant van het water. Was nog nooit in Alkmaar geweest dus duidelijk kan ik het je niet uitleggen. Groetjes kronova

Anoniem zei

kanaalkade in Alkmaar!
Tegenover overstad.