maandag 11 augustus 2008

Ben weer aan wat begonnen


Nu ik eindelijk na een lange periode weer zelf mag kiezen wat ik ga maken wist ik bijna niet waar ik beginnen moest.

Wat een luxe! De patronen roepen me toe. maak mij, maak mij. En met een stoffenvoorraad die ooit bij de laatste telling 125 lapjes prijs gaf kan ik ook wel even vooruit. Daarom word Augustus een UWYH maand. ( voor diegene die dat niet kennen een use what you have maand) Dus voorlopig geen nieuwe aankopen voor mij!


En nu waar ik aan begonnen ben: *een babybroekje.

Uit een knippiebaby een patroontje overgenomen. Niet lachen hoor maar na zo'n lange tijd zelf mijn patronen te hebben getekend vond ik het patroonblad maar een puzzel.

En mijn oudste dochter heeft wat stofjes uitgezocht om een tas te maken. Gisteren heeft ze met wat aanwijzingen van mij al een patroon getekend. Veel hulp had ze hier niet bij nodig want ze weet precies wat ze wil. En zo hoort het ook.

Groetjes kronova




Geen opmerkingen: