vrijdag 8 augustus 2008

08-08-08


Een mooie datum om me weer terug te melden op mijn Blog.

Niet dat ik al weer erg creatief bezig ben want het is hier tenslotte nog steeds vakantie.

Tijdens mijn afwezigheid in blogland heb ik wel wat gemist. Overal zijn Awards uitgedeeld en ik kan die actie alleen maar onderschrijven.

Elke blog die een award heeft gekregen heeft hem dubbel en dwars verdiend!

Ben ik even blij dat ik me ook in die rij mag scharen want Ruby van Koelcreations heeft mij ook genomineerd. dank je wel Ruby.

Wie kan me trouwens vertellen hoe ik zo'n link maak zonder dat er een hele zin staat maar alleen Ruby in dit geval???????
groetjes Kronova

1 opmerking:

Anoniem zei

Even een korte uitleg;
als je in een bericht wat je typt een link plakt van een internet adres dan kopieer je dat en plak je dat in de hyperlink ( dat staat boven je getypte berichtje naast de letter T met kleurkeuze. Dat is een piepklein groen oogje zeg maar. Nu wordt je internetadres in je bericht blauw. ga er direct naast met je cursor en typ aansluitend bijv RUBY, dat is dan ook blauw. Haal de rest wat voor RUBY staat gewoon weg met je backspace knop en dan hou je alleen RUBY over. tadaaaa. Ik hoop dat je er zo een beetje uitkomt. Anders hoor of lees ik het wel....