vrijdag 21 maart 2008

tassenspel

Even een spelletje tussendoor. Op verschillende blogs kwam ik ze tegen de foto's van de inhoud van je tas. En aangezien de meeste bloggers nieuwsgierig van aard zijn ....... doe je ook mee?????

Oké dit is dus de inhoud van mijn schoudertas:( er zaten ook nog wat gebruikte zakdoekjes van de meiden in het zijvakje.)

- mobieltje met dat schattige hoesje

- pakje zakdoeken waar ik dus nog steeds een ta tu ta voor moet maken.

- onmisbaar; portomonix, agenda en medicijnen.

- voor de ritjes met de auto: rijbewijs en sleutels

- voor de ritsjes op de fiets: handschoenen

- van de kids snoepjes en een paar reserve sokken

- voor mezelf het enige luchtje waar ik niet van moet gaan niesen

- en tenslotte nog wat blokker ducaten die ik inmiddels al heb ingeruild voor een dekbedovertrek.



wie volgt??

groetjes kronova

Geen opmerkingen: