woensdag 28 februari 2007

dure oplossing!


Mijn machine heeft een vreemde storing. Het ene moment doet hij erg raar het volgende werkt hij weer volkomen normaal. Ik had in de loop der tijd een soort haat-liefde verhouding met het ding opgebouwd. Als hij het deed was het een heerlijke machine om mee te werken maar meer en meer liet hij me in de steek. Als ik er op terug kijk is hij in de drie jaar dat hij bij me was wel erg vaak "kapot"geweest. Eerlijk gezegt had ik het helemaal gehad met dat ding. Mijn vertrouwen in zijn kunnen was helemaal weg. want waneer zou hij me weer in de steek laten?



Uit eindelijk heb ik nu de knoop doorgehakt en hem ingeruild voor een nieuwe. Een Pfaff expression 2038. Weer een pfaff want ik ben helemaal weg van het dubbeltransport en bovendien kan ik nu gewoon alle spoeltjes en voetjes die ik heb blijven gebruiken. Ik heb de machine gelijk mee naar huis genomen en ingewerkt. nog een voordeel: daarvoor had ik mijn gebruiksaanwijzing niet nodig is sjeesde er zo op weg. En nu maar hopen dat dit mijn nieuwe liefde gaat worden.
Gr kronova

Geen opmerkingen: