zondag 17 januari 2010

Feest


Deze week word onze oudste 15 jaar!
De feestelijkheden zijn dit weekend al begonnen en duren nog even voort.


Je kunt wel zeggen dat we echt in een feeststemming zijn.
Hier op mijn blog is het ook een beetje feest.
Vorige week bestond mijn blog alweer 3 jaar.
Ik verheug me nog steeds als mensen hier inspiratie of tips op doen.
Het lezen van al jullie berichtjes vind ik fijn en ze houden me lekker aan de gang.
zo snijd het mes aan twee kanten.

Bedankt!

groetjes Kronova

5 opmerkingen:

lenteroos zei

Hoi Kronova,
van harte met je oudste, 15 alweer! Op jou blog is het zeker veel tips en ideeën opdoen. Ik denk nog dagelijks aan 'het kwartiertje'. Dat heeft, al met al, al bergen verzet hier in huis. Ga nog maar lekker door met bloggen, tips kan ik altijd gebruiken...

Klavertje Kleding zei

Van harte gefeliciteerd! Ziet er lekker uit!

Groetjes Nel

sillie zei

2 x gefeliciteerd dan :-) eerst met je oudste 15 :-) en met je blog...
ik lees graag bij je
heb helaas een deel van mn naaiprojecten uit moeten halen, de naden waren ietwat gerimpeld grrrrrr ik haat dat omdta ik niet precies weet hoe dat veroorzaakt word, ik houd beide lappen altijd goed vast.... tijdens het stikken.
en ik pak het niet snell weer omdat ik dan ehct hele tafel leeg moet ruimen en het naaispul weer tevoorschijn moet halen, t is echt een project, gelukkig ehm bederft het niet :-)
gr sillie

Unknown zei

gefeliciteerd!!!!!! en dat je al zo lang blogt was ik al achter :) ik heb nog steeds niet alles terug gelezen ;) duurt nog effe maar dat maakt niet uit want ook hier bij jou raak ik geinspireerd! thanks en vooral doorgaan! veel verjaardagsplezier!

Meanannie zei

Oh wow 15 jaar! Gefeliciteerd!

Mijn jongste is gisteren 6 geworden, januari is kennelijk een goede maand om kindjes te krijgen ;-)

En dan alweer 3 jaar aan het bloggen, dat is ook een feestje waard. Ik snap helemaal wat je bedoeld, het is inderdaad fijn om berichtjes te lezen van bezoekers. Dat maakt het allemaal veel leuker!

Nog vele blog-jaren gewenst!