maandag 22 september 2008

etui



Schlampermäppchen. Deze link heb ik al een hele poos maar nu de oudste haar etui vandaag kwijt is geraakt heb ik een goede reden om het eens uit te proberen.

De rits van 30 cm is het grootste probleem aangezien ik die maat ritsen niet in mijn voorraadje heb. Maar met een uitgetornde rits zal het ook wel lukken toch?
Wens me maar succes want ik weet niet of mijn duits toereikend is.
Zoals jullie zien is het me gelukt. Onder het naaien werd vanzelf duidelijk wat de bedoeling was.
aandachtpunten voor de volgende zijn een stevigere stof en een minder zware rits.
Maar ja je moet roeien met de riemen die je hebt ! spreekwoordelijke vertaling van uwyh!
Dochter was in iedergeval helemaal blij omdat de etui bij haar tas past.

groetjes Kronova.

Deze etui van Mirjam is ook heel leuk!

Geen opmerkingen: