dinsdag 2 september 2008

Er zijn nog twee wachtende voor u!



Heb jij ook zo'n hekel aan dat zinnetje?

We houden nu eenmaal niet van wachten.

Maar nu sta ik toch in een wachtrij.

Oudste dochter is heel enthousiast aan de slag gegaan met het breiplankje. Ze heeft zelf prachtige wol gekocht en maakt voor zichtzelf een sjaal.

En als ik haar zo bezig zie wil ik ook.

de andere meiden zitten ook al te azen op het plankje. Het is dat ik ze zo duur vind anders kochten we er 1 bij.

Zie me al lekker bezig onder de zwemlessen die binnekort weer beginnen. Kijk zo word wachtend straks nog leuk.

groetjes Kronova

2 opmerkingen:

rietjetoet zei

gewoon zelf een plankje maken: of handige harry laten doen. ;-)
opening in een plankje maken en spijkers in slaan op gelijke afstand en hoogte. Mijn vader maakte dat vroeger voor mij. Had zo'n vierkant, cirkel, rechthoekje... kortom heel assortiment tegen geen prijs. lol

kronova zei

Ja dat kan natuurlijk ook. Maar of dat even lekker werkt als een kunststof exemplaar?? Vond mijn oude punnikklos met spijkertjes ook niet lekker werken maar het kunststof exemplaar van de kinderen wel.
Ik wacht nog wel even.
groetjes Kronova