vrijdag 16 mei 2008

werk voor het stoomstrijkijzer

Tot voor kort was ik een enorme voorstander.
Stoffen eerst wassen voor gebruik. Inmiddels ben ik er achter dat dat niet altijd even handig is. Deze royale lap waaruit ik een blazer wil knippen en evt ook nog een broek heeft me dat geleerd. Na het wasssen en voornamelijk het drogen in de droogtrommel hield ik een enorme in elkaar gedraaide knoop over.

Ik kon die berg stof amper baas en heb er op goed geluk maar een stuk afgeknipt. Gelukkig strijkt een mengsel van linnen/katoen lekker maar ik was toch blij dat ik een stoomstrijkijzer had.
Ach ja je moet toch wat doen hé als je op de bezorgdienst wacht.
Zal die bank even lekker zitten vanavond.
groetjes kronova

edit: De bezorgdienst heeft me nog tot 5 uur laten wachten, ondertussen was de buitenstof voor mijn blazer al geknipt. En nee ik heb niet lekker op de nieuwe bank gezeten, heel de familie had hem al ingepikt.

Geen opmerkingen: