maandag 21 januari 2008

opleiding

Zoals jullie op bovenstaand ticker kunnen zien nadert het examen voor de coupeuse-opleiding met rasse schreden. Die resterende tijd zal ik zeker hard nodig hebben.
Ik loop wat achter met het borduurwerk en een paar kleine opdrachtjes zoals de paspelzakken.

Aangezien ik het tekenwerk het allerleukste blijf vinden ligt dat goed op schema.

Het rijtje examenwerkstukken is een heel ander verhaal. Ben nu begonnen aan mijn galajurk maar daarover later meer.

De klassieke broek wacht nog steeds op een nette zoom ( met de hand) maar is verder af.


De Blouse was voor de zomer al af maar in overleg met de juf is besloten er nog schoudervullingen in te zetten omdat de mouw dan beter valt. Aangezien ik zo krom ben als een hoepeltje (woorden van de juf) moet er aan de ene kant een dikker vulling in als aan de andere kant. Maar nu de schoudervullingen er ingespeld zitten valt de voorkant niet mooi meer bij de hals. Balen want nu kan ik alle 8 knopen ook weer gaan verzetten. maar gelukkig geeft dat wel het gewenste resultaat.

En zo blijf ik de laatste maanden tot het examen lekker bezig.
groetjes kronova

Geen opmerkingen: