donderdag 10 januari 2008

kleine mijlpaal

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik het eerste berichtje in dit blog schreef. Ik ben nog lang niet uitgekletst,wel had ik gehoopt hier meer resultaten te kunnen laten zien.
Helaas is de tijd beperkter dan mijn ideeën.

Mijn nieuwste idee is om met de restjes van de twee oude "kampeersweaters" het groundstaffband en de labels een nieuwe trui te maken.



Zoals je ziet liggen de spullen hiervoor al klaar! Het wachten is alleen op farbenmixpatroon Bea.
Dat is bestelt dus zodra de postbode uit Duitsland komt kan ik in principe aan de slag.
Het is volgens mij al vanaf de zomervakantie geleden dat ik iets voor de meiden heb gemaakt.
Zal jullie binnenkort ook weer eens een update geven over alle opdrachten die ik voor de opleiding coupeuse aan het maken ben.
En dan wil ik jullie ook nog even voortellen aan mijn nieuwe huishoudelijke hulp. :-) Had natuurlijk liever een werkster die mijn huis tiptop in orde houd terwijl ik zit te naaien, maar met deze hulp ben ik ook reuze blij. Was het een beetje beu om telkens met de stofzuiger van beneden naar boven te sjouwen. Op mijn naaiplek stond wel een swiffer maar dat voldeed toch niet altijd met al die draadjes en pluisjes.
De stof die ik voor BEA wil gaan gebruiken is ook zo'n verschrikkelijke pluisstof dus de stofzuiger is er precies op tijd.
groetjes kronova








Geen opmerkingen: