vrijdag 7 september 2007

van Zomer naar Herfst


we zitten gevoelsmatig tussen twee seizoenen in, alhoewel ik deze zomer meerdere malen verzucht heb het lijkt wel herfst, heb ik nog geen zin om afscheid te nemen van de zomer.

Als ik om me heen kijk zie ik genoeg tekenen die me vertellen dat de herfst eraan komt.


Maar eerst een Party! De middelste viert morgen haar 9e verjaardag met haar vriendjes en vriendinnetjes.


En daarna word het tijd om weer kleding te gaan maken.
Afgelopen week is de opleiding weer begonnen. Ik heb me er op voorbereid door mijn werkplekje een flinke opruim beurt te geven.
Onderstaande foto was voor

En dit was het resultaat:

Zo'n opgeruimde plek inspireert, het eerste kledingstuk voor de herfst is inmiddels geknipt.
Ik wens jullie een mooi afscheid van de zomer en veel inspiratie voor en door de herfst!
gr Kronova

1 opmerking:

Ruby zei

gefeliciteerd!!
en wat is je werkplek mooi geworden.
Ik kan me voorstellen dat het inspireert