maandag 13 augustus 2007

de laatste vakantieweek

De druiven beginnen te kleuren, de zomervakantie is spoedig voorbij

wat een prachtige druivetrossen hangen er aan onze glorie van Boskoop. Maar hoe kan het toch dat uit elke tros de rijpste druiven verdwijnen?
Zijn er spreeuwen aan het werk?


Betrapt!!!!!!!!





Is dit de nieuwste mode?
De terug keer van rock en Punk?

Nee hoor dit is het restultaat van de speelweek! Ondanks dat het weer wat tegenviel hebben mijn meiden genoten, helemaal toen ze ook nog de eerste prijs wonnen. Nee niet voor hun outfit maar voor de mooiste hut. Die was net zo kleurrijk geworden als zijzelf. (helaas heb ik geen foto van de hut)

Vanmorgen heb ik ze weer naar school gebracht. (nou ja niet helemaal ze waren zelf al vooruit gegaan omdat ze geen geduld meer hadden om op mij te wachten).
Nog even en dan begint voor mij het leven van alledag ook weer.
groetjes Kronova

Geen opmerkingen: