maandag 2 april 2007

maandag is ook JAS dag


vandaag weer aan het jack verder gewerkt. Heb me bezig gehouden met de voering. De binnenzak die eerst dreigde te mislukken omdat ik een gaatje in de stof had geknipt is weer gered. Maar het juiste tempo zit er nog steeds niet in, ik wil het allemaal een beetje te goed doen en haal ongeveer net zo vaak wat uit dan dat ik wat naai. Daar moet ik echt mee op houden want zo komt het jack natuurlijk nooit af. Vandaag zat ik ook wat te prutsen met het doorstikken. Juf wil dat ik met een dubbele draad doorstik die gewoon samen is ingespannen, dat zou het mooiste resultaat geven. Nou dus niet.. Hoe ik ook speel met de bovenspanning, 100% netjes krijg ik het niet. Als er hier iemand nog een gouden tip voor me heeft ik hou me aanbevolen.
Voor vandaag hou ik het voor gezien.
groetjes Kronova

Geen opmerkingen: