maandag 23 april 2007

er is veel gebeurd


aan het Herenjack sinds vorige maandag.
Al ging het met ups en downs. het opstikken van de zakken ging voorspoedig evenals het inelkaar zetten van de binnenjas, de kraag heb ik nog een keer uitgehaald omdat ik het randje dat er tussenuit komt niet mooi vond. De mouwen inzetten gaf al wat meer problemen om de vlakken op de schouder en de mouw mooi te laten aansluiten maar het was gelukt.

En toen 's avonds laat sloeg de pech toe. Om de mouwinzet netjes door te kunnen stikken moest ik een paar inknipjes geven en je raad het zeker al? ik knipte per ongeluk in mijn mouw. Botte pech natuurlijk. Ik hoef jullie vast niet te vertellen dat ik die nacht niet zo lekker sliep.

Inmiddels is het knipje vakkundig weggewerkt en moet ik alleen nog' "even" de mouwen terug inzetten en doorstikken en dan ben ik vanavond weer net zo ver als eerst.

groetjes kronova

Geen opmerkingen: