vrijdag 20 mei 2016

bloggen en haken

Je kunt wel merken dat ik het bloggen en alles wat daar bij komt een beetje ben verleerd. 
Ik probeer het blog lichter te maken en meer aan te passen aan waar ik nu mee bezig ben.
Dat kost me meer tijd dan dat ik me herinner. 

En ondertussen roepen al mijn Haakwerkjes om mijn aandacht.
Het hardst roept de Juliadeken. 

Deze deken haak ik voor mezelf. Een erg rustgevend haakwerk in de granietsteek met de beroemde rose juliawol van Zeeman. De eerste keer dat zeeman deze wol in de schappen had viste ik achter het net dus ik ben erg blij dat ik nu wel een voorraadje van deze wol heb.
Ik weet niet hoever ik kom voordat het te warm word om met een deken op schoot te zitten haken.

groetjes kronova

1 opmerking:

Annette zei

Ik wil deze garen graag gebruiken om nog een poncho te maken.. maar de witte kleur is elke keer uitverkocht :(.. maar jou deken ziet er al super uit