vrijdag 11 november 2011

Dwzi 33











Deze week de tweede les alweer maar wat let je om net als ik nu nog te beginnen.

Ik zal gedurende de lessen laten zien hoever ik ben.

Eigenlijk is dit een opfriscursus voor mij :)

ben geen echte beginner

want op de lagere school heb ik al eens wat gehaakt.

Maar aangezien dat al tientalle jaren geleden is voel ik me wel een beginner.



Mijn eerste vorderingen: een wokkel :)

Ik neem aan dat ik de vasten wat losser moet haken XD


Poging nr 2.

ik zie gelukkig een lichte verbetering.

ik snap in iedergeval hoe je de steken moet maken.


groetjes Kronova

8 opmerkingen:

Mariette zei

Leuk! Succes ermee!

Anoniem zei

:) Zo'n wokkel, daar heb ik een keer een sjaaltje van gemaakt, en dat was heel goed gelukt hoor :)

jellinacreations zei

Pas maar op, voor je het weet heb je er een ernstige verslaving bij ;) Succes ermee, het wordt vast heel mooi!

Jolanda zei

Deze ga ik ook volgen (wanneer ik klaar ben met mijn kerststalletje)

syta van wieren zei

ernstige verslaving.. een tip ( youtube op en even crochet (haken) invullen )... wordt je heel stuk wijzer en gewoon lekker mee haken/beetje oefenen en opeens denk ik kannnn het .. by the way leuke wokkel:)

Liene zei

Hihi, ik vind de wokkel leuk! Fijn weekend!

Gaby zei

Crea hoor! Wou dat ik meer tijd had, dan ging ik het ook leren. Ziet er in ieder geval leuk uit.

Fijn Weekend!

maarnietvangrijs zei

Ik hou wel van wokkels.... ;-)