vrijdag 10 juni 2011

dwzi 21 Balans






Nu waren er de laatste tijd al genoeg dingen gebeurd die me geestelijk wat uit balans brachten maar afgelopen dagen was ik ook nog eens letterlijk uit balans.


Sinds ik na het heerlijke weekend op de boot aan land was gestapt bewoog voor mijn gevoel de vloer en draaide alles om me heen.


We maakten er grapjes over,


Mamma is landziek.


Maar leuk was anders.





Ik denk dat ik weer last had van Positie duizeligheid. (BPPD)


Na een paar dagen oefeningen is mijn evenwicht nu weer redelijk herstelt.




groetjes Kronova




16 opmerkingen:

Annette zei

wow ... sterkte!!!
Succes

Nicole Claudia zei

Sterkte met je duizeligheid!!

Groetjes, Collie

jellinacreations zei

Jeetje hier had ik nog nooit van gehoord!
Sterkte ermee en ook een beetje bedankt want nu heb ik weer wat geleerd vandaag.

TweeMeisjes zei

MMmhh, valt niet mee. Dat het evenwicht snel terug mag komen

MN zei

Hopelijk weer snel weer in balans. Wel heel raak en humoristisch getekend.

Sigrid zei

Dat is minder na een leuk weekend. Hopelijk sta je snel weer stevig op je benen.

Fien zei

dat lijkt me naar, gelukkig gaat het weer wat beter.

Esther Duijzer zei

Grappige tekening, maar ik snap dat het heel vervelend is, ik hoop dat het snel beter met je gaat. ✗✗✗ Essie

Jolanda zei

Wat lijkt mij dat erg dat je niet in balans bent en daardoor niet stevig op je beide benen kunt staan.

Sterkte.
Ik hoop (snel) op betere tijden

Purperpolletje zei

oef, dat is irritant, zeg! als ik duizelig ben, word ik echt he-le-maal gek. beangstigend vind ik het. hoop dat het niet meer terugkomt bij je!

Liene zei

Poeh, lijkt me heel vervelend zeg! Gelukkig dat je het met oefeningen doen, weer onder controle krijgt! Fijn weekend.

ella zei

jeetje sterkte!

Gaby zei

Oei...echt niet leuk! Hopelijk herstelt het allemaal weer snel en sta je weer stevig op twee benen (in alle opzichten)

Handige An zei

Dan was je wereld wel heel erg in beweging.... ;)
Ik hoopdat je gauw je balans weer gevonden hebt!

Anoniem zei

Nou zeg, het blijft wel aan de gang zo!! Doe je die oefeningen ook?
Ik wens je dat het snel weer beter wordt, en je je weer zeker op je benen voelt.
groetjes,
Jojo

Aritha Vermeulen zei

je schrijft het leuk maar het lijkt me flink lastig! Geen last van je oren erbij?