vrijdag 8 april 2011

dwzi 17

deze week haalde ik mijn "vriendjes" locker en pfaff weer op!


De rekening voor het schoonmaken was 45 euro per machine.


*slik*


mijn portomonee werd een stuk lichter.




leuk onderwerp voor dwzi..


onder de koffie alvast een schetsje gemaakt op een oude envelop.


En toen zag ik ineens dit: en nu mogen jullie raden of dat op mijn beurs slaat of op mijn "vriendjes"


groetjes kronova



De kaart is van de hartstichting.



kijk hier wat de andere deelnemers deze week zagen

8 opmerkingen:

Annette zei

Dat is niet veel zeg 45 per machine!!!

Fien zei

en wat moet een mens met 2 naaimachines vraagt deze vrouw zonder masjien zich af

Jolanda zei

Ik vind dat echt niet duur! En een lockmachine, dat is nog een grote wens van mij.

kronova zei

@ fienke, de locker is om netjes af te werken maar er staat hier ook nog een tweede naaimachine, voor de meiden en als backup.

@ annette en Ladyknit,
vond het duur maar als ik jullie reacties lees valt dat dus wel mee?

Heb mijn locker nu bijna 11 jaar. Je hebt tegenwoordig lockers die veel meer kunnen maar deze is gewoon lekker degelijk en voor afwerken ideaal.

Daan zei

oooo een locker! dat is luxe :-)

sillie zei

ohhhh tja niet ehct duur denk ik..... ik moet mijn enige machien, gewoon een singer, naaimachinetje ook eens laten opfrissen dnek ik.

MN zei

Ik heb ook beide, lock en naai, ongeveer 8 a 9 jaar geleden vervangen, voorgaande machines hebben het zo'n tien jaar gedaan, goed om te lezen dat ze nog langer mee kunnen. Ga ik met huidige ook proberen.

Anoniem zei

Het is een hoop geld, inderdaa :S, veel gebruiken die machines, dan verdien je het snel terug :)