dinsdag 29 juni 2010

lap-swap-lapjes

Bovenstaande lapjes had ik ontvangen van de lapswap bij DMJ.
ik vroeg me af wat ik kon maken uit lapjes van 50x50 cm.
Het werd een klein rokje in maatje 62.

En ik bleek een mooi turkoois kantje in mijn voorraad te hebben.
En aangezien het een kadootje is heb ik uit de restjes
ook nog een bijpassend kadozakje gemaakt.





En wat deden jullie met jullie lap-swap-lapjes
of
wat zouden jullie maken uit (twee) lapjes van deze maat?
groetjes Kronova

edit: lapje 3 werd verwerkt in een schortje
en lapje 4 werd een tasje

2 opmerkingen:

*Astrids Atelier* zei

Wat een leuke resultaten zeg!! ik heb in de planning make-up tasjes met een ritsje/etuitjes, poppendekbedje en verder.... tja, zo hier en daar op een blog kijken voor de verdere inspiratie! Het ijsjesstofje is trouwens gewéldig zeg!!!
Groetjes Astrid

Sandra zei

Ooh wat een mooie stofjes. Prachtig rokje heb je er van gemaakt en het zakje ziet er ook lief uit. Het ijsjesstofje is ook mooi zeg. Ik zou daar een stoffen mandje van maken. Geurzakjes kan ook.

Groetjes, Sandra