dinsdag 17 november 2009

award


Nel gaf me deze award door met de daarbij behoorde regels
1) Plaats de award en het berichtje op je blog
(nou hier staat hij dan)
2) Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
( spreekt voor zich, Bedankt Nel ik kom ook graag bij jou op je blog kijken)
3) Vertel 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
( hmm is er nog iets dat ik kwijt wil dat jullie nog niet weten?
1. ben een Christen.
2 bleef zo lang dat kon bewust thuis voor de kinderen
3 hou van tradities
4 Vind commentaar op mijn blog altijd fijn.
5 hou niet van kettingbrieven en doorstuurmailtjes, maar een award streelt toch wel een beetje mijn ego.
6 vind dat ik jullie wel genoeg heb voorzien van nutteloze info.
7 Ga voor het eerst een 'aan de slag"plaatsen want daar zitten jullie waarschijnlijk wel op te wachten.)

4) Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
( Sorry bij deze regel haak ik af.....
Er zijn al een heleboel awards uitgedeeld en eigenlijk verdient iedereen die creatief blogt wel een Award! Ieder heeft zijn eigen stijl, uitleg, smaak en ideeën en dat maakt het nou zo leuk om overal eens te kijken)

5) Plaats een link naar deze 7 bloggers
6) Laat deze 7 mensen weten dat zij deze award hebben gekregen.
Groetjes Kronova
die nu verder gaat met het schortje zodat er straks weer wat te posten valt.

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Zo, ik ga even aan jou vraag 3 punt 4 voldoen?!?!?! Hahaha, wat leuk dat je dat schortje stap voor stap gaat doen op je blog. Ik volg hem gewoon een keertje later en niet nu. Want ik zit nu allerlei kleertjes af te maken: een winterjas en een jurktrui voor Bridget, shirtje en legging voor Kirsten, en wat korte broekjes en giletjes. Je ziet, ik verveel me geen moment. Ik moet alleen eens leren niet met 10 dingen tegelijk bezig te zijn. Hmmm.... dat zal nog lastig worden! Ik ben vandaag "aan de slag" met 3 korte broekjes (kerstbroekjes van zwarte velvet (ik geloof dat die stof zo heet, het is geen fluweel, maar het lijkt er wel op, alleen de pol is korter!???!).

Groetjes, Collie