vrijdag 25 september 2009

UWYH & stoffenmarkt.


Gaat dat samen??

toch wel want ik heb de keurig aan de regels gehouden en geen stof of patronen gekocht!


wat dan wel;

* nou er was een mooie aanbieding van vlieseline

* wat spulletjes voor het maken van lingerie

(dat heb ik nog nooit gemaakt maar dat ga ik deze winter onder begleiding eens proberen)

* een sierbandje want er is nog een tasje in de planning als kadootje

* En een linialenset voor het patroontekenen.


Zien jullie wel dat dat samen gaat.

zo heel moeilijk vond ik het niet eens want ik had voordat ik wegging al eens gekeken welke winterstoffen er nog in de kast en op zolder lagen.

En ik heb dit keer zelfs meer inspiratie gekregen dan de vorige keer.

En dat laatste komt het uwyh-en alleen maar ten goede!

1 opmerking:

Nicole Claudia zei

Dat is wel een goed idee, eerst kijken wat je in de kast hebt voordat je naar de stoffenmarkt gaat. Dan krijg je inderdaad al ideetjes en weet je gelijk wat voor fournituren je eventueel nodig hebt! Mja, ga ik de volgende keer proberen, want mijn kast ploft bijna! hahaha.

Groetjes, Collie