dinsdag 13 januari 2009

lekker thuis


Vanmorgen ben ik er met de fiets op uit geweest en natuurlijk lekker nat geregend.
Wat een akelig weer na twee weken heerlijke vrieskou.
Vanmiddag blijf ik lekker thuis en neem ik een duik in mijn stoffenvoorraad.

Aangestoken door de WIP van gummibearjunky ( nu ARTig?!) heb ik gister het patroon overgenomen van deze overgooier, de TUOLUMNE.
Het patroon ligt al heel lang te wachten.

Gekozen heb ik voor maat 134/140. Wie van de meiden hem gaat dragen is nog de vraag.
Wie de jurk deze zomer past trekt hem aan.
Ik wil er inderdaad een zomerjurk van maken, als ik tenminste de benodigde stof kan vinden in mijn voorraad. De meeste lappen zijn maar een metertje lang en deze jurk vreet maar liefst 2,30 mtr als ik het goed heb gelezen. he he eindelijk kies ik eens een kledingstuk waarvoor ik meer dan een paar flintertjes stof nodig heb.

groetjes Kronova

Geen opmerkingen: