vrijdag 10 oktober 2008

mijn vriendje Mars

Mag ik jullie voorstellen aan MARS. De Knuffel waar mijn jongste hier en hier zo hard aan heeft gewerkt.

En die ze mijn vriendje Mars noemt.
Het patroon komt uit het lentenummer van de knippie-idee van dit jaar.
En om te laten zien dat dit ook letterlijk een groot project was nog een foto van de twee vriendjes samen.

Nu moet er alleen nog een slaapplaats voor Mars worden gemaakt want deze knuffel is toch echt te groot voor in haar bed.
Prettig weekend allemaal.
groetjes Kronova

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer dat je de link niet in een ander veld laat openen. Nu ben ik steeds je blog kwijt als ik de link sluit.
Fijn weekend Kro.
Garoetjes van wimmie.

vlijtig zei

Wat een fantastisch project van je dochter!
Je vroeg waar die 'spring-fasteners' te bestellen zijn. Dit is de enige plek die ik ken:
www.eurojapanlinks.com